Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 22:17 - ПОМОЩ - ЖЕНА МИ НАПЪЛНЯВА
Автор: semeistvo Категория: Тя и той   
Прочетен: 2815 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте,

Съпругата ми все повече напълнява и аз почти съм изгубил физическо желание към нея. Още от самото начало на връзката ни  външният й вид малко ме притесняваше. Опитвам се да й намекна съвсем тактично, че прекалява с храната, но тя ми се ядосва. По принцип се разбираме за почти всичко останало - децата, къщата и т.н., но когато стане въпрос за секс, и двамата сме изнервени и ни липсва емоционална връзка.

Какво ще ми препоръчате?

Кирил





Кирил,

Ти вече дефинира много ясно естеството на проблема с последното си изречение - "Липсва ни емоционална връзка". Ако не се чувстваш близко в емоционално отношение до съпругата си, ако нямаш преди всичко привличане на ниво чувства и душа към нея, трудно ще се стигне до пълноценен секс.

Сигурно ще те учуди отговора ми, но познавам пълни мъже и жени, които са ми споделяли, че нямат никакъв проблем със секса. Говоря съвсем сериозно. Ще ти бъде интересно да разбереш, че мозъкът на мъжете е устроен по такъв начин, че получава силно стимулиране от една и съща повтаряема визия по време на оргазъм. Напълно нормално е след като си имал секс с една и съща жена, да си привлечен от нея и да искаш да бъдеш само с нея. В твоя случай не смятам, че повишеното тегло на жена ти е основният проблем. С това не искам да кажа, че нейния физически вид няма значение или че не се отразява върху секса ви, а по-скоро, че е добре да стигнеш до корена на проблема. 

Споделяш, че от самото начало си имал проблем с външния вид на съпругата си, което ми показва, че с времето най-вероятно не си я насърчавал колко добре изглежда, а за жените това е изключително важно, за да откликнат към мъжа. Можеш ли да се поставиш на нейно място? Как би се почувствал, ако осъзнаеш, че си се омъжила за някой, който не те намира за привлекателна? Когато получаваш подобни сигнали отново и отново, накрая си казваш: "Има ли изобщо смисъл да се старая да изглеждам добре, след като той не ме харесва?" След това започваш да се тъпчеш, за да потушиш болката от нараняването. Виждаш ли - напълняването е симптома, а не проблема!

Боя се, че проблемът се изразява по-скоро в неадекватната комуникация със съпругата ти; в липсата на емоционално свързване и романтика, а също и в насъбралия се помежду ви гняв. Предлагам ти да вземеш целенасочено решение да говориш по позитивен начин за жена си първо пред нея и след това пред другите. Гледай я в очите, купувай й цветя, оценявай я. Кажи и, че се възхищаваш от очите й например. Повечето жени просто откликват на подобно отношение, с времето започват да разцъфват както емоционално, така и сексуално. Между другото някои жени могат да свалят от теглото си, ако се чувстват специални  и почетени! Тайната на успешните семейства се състои не в заучаването на екстравагантни креватни техники, а в дълбоката емоционална свързаност помежду им - останалото е просто следствие.

Имай предвид, че при някои жени напълняването може да се дължи на чисто хормонална основа, дори и да са готови на най-доброто от себе си, за да отслабнат. Прояви милост към съпругата си, ако това е вашия случай. Освен това избери да бъдеш партньор на съпругата си в процеса на отслабване. Огромни резултати могат да се постигнат, ако тя се усеща като партньор, а не като обвиняема в този процес. Веднъж щом си спечелил нейното доверие чрез грижа и внимание от твоя страна, можеш да преминеш към по-открит разговор.

Пиши ми, ако отново стигнеш до задънена улица.

Стоян


Тагове:   напълнява,


Гласувай:
4



1. pumona - Така е!
13.03.2010 12:45
Помогни и!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: semeistvo
Категория: Тя и той
Прочетен: 101840
Постинги: 11
Коментари: 27
Гласове: 740
Архив